Ξεσκέπασε τη σκευωρία ο Παπαγγελόπουλος (βiντεo)

Αποκαλυπτικός -αν μη τι άλλο- ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης, αρμόδιος για θέματα διαφθοράς, Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, χθες στη Βουλή αναφορικά με όσα του ζήτησε η Εισαγγελέας Εφετών Γεωργία Τσατάνη.
  • Ο κ. Παπαγγελόπουλος είπε ότι η κ. Τσατάνη, κατά την συνάντησή τους, ζήτησε -μεταξύ άλλων- να μην διωχθεί η ίδια γιατί επίκειτο η προαγωγής της και να βγουν από το κάδρο της στοχοποίησης η κόρη της και ο σύζυγος της.
  • Ο αναπληρωτής υπουργός γνωστοποίησε και μια λεπτομέρεια που έχει τη σημασία της. Η κ. Τσατάνη ζήτησε ραντεβού με τον κ. Παπαγγελόπουλο για να αποκατασταθεί η σχέση τους, λόγω των δηλώσεων του υπουργού για «δικαστικά πραξικοπήματα». Μόνο που το ραντεβού έγινε στις 15 Νοεμβρίου 2016, ενώ οι δηλώσεις του κ. Παπαγγελόπουλου για «δικαστικά πραξικοπήματα» έγιναν στις 27 Νοεμβρίου 2016…
Διαβάστε τα παρακάτω αποσπάσματα από την δευτερολογία του κ. Παπαγγελόπουλου:
«Και τι μου είπε εκεί. Επικαλέστηκε την παλιά μας συναδελφική ιδιότητα. Μου είπε κολακεύοντας με ότι όλοι οι συνάδελφοι της είχαν πει ότι είμαι πάρα πολύ καλός άνθρωπος, πάρα πολύ καλός συνάδελφος. Επικαλέσθηκε την καλοσύνη μου και τη συναδελφική αλληλεγγύη που επεδείκνυα πάντοτε στους συναδέλφους μου Εισαγγελείς πριν συνταξιοδοτηθώ και μου ζήτησε να την βοηθήσω για να μην ασκηθεί σε βάρος της πειθαρχική δίωξη. Επικαλέσθηκε την αγάπη μου προς τα παιδιά μου, που το ξέρουν όλοι, και μου ζήτησε να λυπηθώ την ίδια και την κόρη της, που έχει στοχοποιηθεί. Γιατί η κόρη της ήταν υποψήφια βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας. Και μου είπε ότι ενόψει της προαγωγής της δεν ήθελε να διωχθεί πειθαρχικά«.
«Μου είπε και άλλα πολλά. Η συνομιλία μας ήταν ιδιωτική. Κι εγώ έχω αρχές. Αποκαλύπτω μόνο όσα πρέπει να αποκαλύψω, με βάση αυτά που λέει. Τα υπόλοιπα εύχομαι να μην τα αποκαλύψω. Αν χρειαστεί όμως θα τα πω…».
Και τα ερωτήματα που καλείται να απαντήσει η κ.  Τσατάνη:
«Γιατί όπως παραδέχεται η ίδια μου τηλεφώνησε και ζήτησε να συναντηθούμε; Πάει ποτέ ο εκβιαζόμενος στον εκβιαστή? Γιατί λέει μετά ότι την εκβίασα;
Γιατί ψεύδεται όταν ισχυρίζεται ότι ζήτησε να συναντηθούμε για να αρθούν οι παρεξηγήσεις από δηλώσεις μου, που είπα και πριν για δικαστικά πραξικοπήματα που τις έκανα 12 ημέρες μετά;
Α, ξέχασα να σας πω, μου έδειξε και μια φωτογραφία της κόρης της για να τη λυπηθώ. Την έχω, την ξέχασα στο γραφείο μου, αλλά την έχω ευτυχώς.
Γιατί μου έδωσε τους αριθμούς τηλεφώνου της και μου ζήτησε να της τηλεφωνήσω, αφού εγώ σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της είχα δοκιμάσει να παρέμβω στη δικαστική της κρίση;
Υπάρχουν πάρα πολλά ερωτήματα που μπορώ να θέσω, όχι για την κα Τσατάνη, γιατί δεν έχει απαντήσεις, αλλά για τη λογική όσων μπορούν αμερόληπτα να κρίνουν. Διότι ξέρετε η υποκρισία πρέπει να σταματήσει σε αυτό τον τόπο».
           

Πηγη www.altsantiri.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στον βούρκο χωρίς αναπνευστήρα

«Ο βασιλιάς είναι γυμνός» -εντός και εκτός της χώρας. Θα επιβιώσει των εκλογών του 2020 ο Μητσοτάκης;

Συνταγή εμφυλίου στα ΑΕΙ