Ο διοικητής που σε στέλνει στον… διάολο

Ο διοικητής του Βενιζέλειου Νοσοκομείου Ηρακλείου Κώστας Τερζάκης


 Μάριος Διονέλλης

Στη ΜΕΘ Covid του Βενιζέλειου Νοσοκομείου στο Ηράκλειο υπάρχει ένα σοβαρό περιστατικό που έχει τραβήξει το ενδιαφέρον των ΜΜΕ. Ζητήσαμε χθες από τον διευθυντή της ΜΕΘ να κάνει μια ενημέρωση στους δημοσιογράφους για το θέμα. Εκείνος δεν αρνήθηκε, αλλά μας ζήτησε προηγουμένως να πάρουμε την έγκριση από τον διοικητή του νοσοκομείου, Κώστα Τερζάκη.

Ο διάλογος που ακολούθησε ήταν κατά λέξη ο εξής:

- Καλημέρα, καλή εβδομάδα.

- Είμαι σε συμβούλιο.

- Θα ήθελα την έγκρισή σας για να κάνει μια δήλωση ο διευθυντής.

- Οχι, όχι, όχι.

- Από κάποιον άλλον; Εσείς ο ίδιος;

- Δεν μπορώ, είμαι σε συμβούλιο.

- Θα μπορείτε αργότερα; Θα έχουμε μια δήλωση για το θέμα;

- Δεν ξέρω, γιατί είναι δύσκολη μέρα.

- Γιατί δεν μου δίνετε το «οκ» να μιλήσει ο διευθυντής;

- Είμαι σε συμβούλιο, θα με αφήσετε;

- Μα αν μου πείτε ένα «ναι» δεν θέλω κάτι άλλο.

- Λέω όχι. Λέω όχι. Δεν λέω ναι, λέω όχι.

- Το ότι είστε σε συμβούλιο δεν δικαιολογεί ότι λέτε όχι. Γιατί λέτε όχι, μας κρύβετε κάτι;

- Σας παρακαλώ πολύ κύριε. Αντε στο διάολο…

Για τη συμπεριφορά του συγκεκριμένου έχουν κατά καιρούς φτάσει και άλλες καταγγελίες στην «Εφ.Συν.».

Πηγή https://www.efsyn.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στον βούρκο χωρίς αναπνευστήρα

«Ο βασιλιάς είναι γυμνός» -εντός και εκτός της χώρας. Θα επιβιώσει των εκλογών του 2020 ο Μητσοτάκης;

Συνταγή εμφυλίου στα ΑΕΙ